zaterdag 27 augustus 2011

Patrick Seitner

PATexpo_2

'Mijn interesse voor de schilderkunst ontstond toen ik rond mijn tiende jaar, in gezelschap van mijn vader veelvuldig bezoeken bracht aan musea in en rond Arnhem, waaronder het Museum voor Moderne Kunst Arnhem, het Kröller-Müller Museum en het Singer Museum in Laren.

In het Museum voor Moderne Kunst Arnhem, maakte ik kennis met de wereld van het magisch realisme. Werken van Hollandse schilders zoals: Dick Ket, Pyke Koch, Charley Toorop, Edgar Fernhout en Carel Willink, zag ik daar met open mond aan mijn ogen voorbij gaan. Vanaf toen heeft de fascinatie voor schilderen, met in het bijzonder het weergeven van de mens, mij niet meer losgelaten.

In mijn werk komen het magisch realisme, gecombineerd met street-art en grafische vormgeving samen tot één stijl.'

Contact Informatie:

patrickseitner@hotmail.com

Klik op de plaatjes om ze te vergroten.

PAT01 renacimiento
collaporation collaporation2
mind_diving arabic

Beelden en Tekst © Patrick Seitner 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten